Vi vill lära känna våra medlemmar bättre!

DIFF samarbetar med Frankly Partners för att undersöka våra medlemmars värderingar och åsikter. Vi vill veta hur vi på DIFF kunde betjäna våra medlemmar på bästa sätt. Resultatet använder vi för att utveckla vår verksamhet och grunda intressebevakningen på medlemmarnas åsikter. På basis av svaren skapar vi även en medlemssegmentering. Medlemssegmenten kan användas t.ex. till medlemskommunikation, statistik och för utveckling av tjänster.

Enkäten har gått ut 22.9 till alla medlemmar per epost och kan besvaras fram till den 6.10.2021. Resultaten publiceras anonymt och en enskild persons svar behandlas inte separat och kan därmed inte särskiljas från resultaten.

”Som ordförande ser jag framemot att höra medlemmarnas åsikter och utveckla verksamheten utifrån det. Vi brukar ha hög svarsprocent på våra enkäter så jag hoppas att även den här undersökningen engagerar våra medlemmar” säger Thomas Mård

Som tack får alla svarande hämta en kopp kaffe med bulle/chokladstång från R-kiosken.

Liknande nyheter

03.12.2021

YTN inleder påtryckningsåtgärder inom teknologibranschen

15.11.2021

Att börja från ett rent bord

23.11.2021

Agneta Skogster-Järvi premierades med förtjänsttecken i guld i samband med valmötet